Aktuel Holdplan og booking

Holdbeskrivelser

Yoga

I yoga arbejder man med at forene og skabe harmoni mellem kroppen og sindet. Det er bevist at yoga kan sænke stress og er et rigtig godt indspark til en sundere livsstil.

Flex-IT

”Flex-IT” er en vægttrænings workout, som fokuserer på at styrke muskulaturen, oparbejde en god form og trimme kroppen. Dette opnås ved at gennemarbejde alle de store muskelgrupper samtidig med at intensiteten holdes i vejret. I ”Flex-IT” bruges der vægtstænger med justerbare vægte.

HIIT

Højintensitets Intervaltræning (HIIT) er en yderst effektiv træningsform, der forbedrer både din kondition, grundstyrke og muskeludholdenhed. Det er også effektivt ift. at forbrænde kalorier, da alle kropsdele trænes på skift, hvorfor der kan holdes en høj intensitet igennem hele timen. I løbet af kort tid, har du dermed effektivt trænet hele kroppen

TRX

TRX er et forholdsvis simpelt træningsredskab. Det unikke ved det er, at det kan benyttes af alle. Lige fra nyopererede under genoptræning til elitesportsfolk. I mere eller mindre alle øvelser træner du kropsstammen(core-muskulatur). Fokus ligger på at udvikle muskelstyrke og muskeludholdenhed.

Spin (cykling)

Vi har mange forskellige typer cykelhold hold. Fælles for alle er, at det er sjovt, udfordrende og alle kan være med!

Bodytoning

Simpel, men effektiv træning, hvor du får trænet hele kroppen. Efter grundig opvarmning gennemarbejdes alle muskelgrupper og der bruges vægte, elastikker, bodybar og exertube. Bodytoning giver dig mulighed for at få tonet samtlige muskelgrupper.

ZUMBA

Zumba er et aerobic fitness program hvor, vi danser forskellige faste koreografier til latin amerikanske rytmer, men også musik fra resten af verden. Der kræves ingen forkundskaber, så kom og få sved på panden og smil på læben.

Ballroom fitness

Ballroom fitness er par-dans uden partner. Vi danser de traditionelle standard-og latinamerikanske danse-men uden en partner. Der er garanteret smil på læben og sved på panden.

Ryghold

Ryghold er for dig som har ondt i ryggen, eller gerne vil forbygge rygproblematikker samt træne dig til en stærk og sund ryg. Fokus er på de dybe ryg og mave muskler samt på ryggen og skuldrenes stabiliserende muskler.

Pilates

Pilates er for dig der ønsker bedre krops holdning. Øvelserne fokuserer på stabilitet, styrke, udholdenhed og smidighed i muskel korsettet. 

Puls/styrke

På puls/styrke kombinerer vi både styrke og konditions træning, så du kommer hele kroppen igennem.

Bodyspin

Dette hold er en kombination af 30 min. cykling og dernæst 40 min. bodytoning. På cyklen træner vi kondition og udholdenhed, og i bodytoning træner vi smidighed, mobilitet og kropsholdning.

Adresse

Gl. Struervej 7
7500 Holstebro
Danmark

CVR-nr: 38171429

Følg os

Åbningstider

Mandag-Fredag 5:30-22:00
Lørdag-Søndag 5:30-20:00

Receptionen er åben:
Mandag-Torsdag 7:30-12:00 og 16:00-19:30
Fredag 7:30-12:00
Lørdag 7:45-11:00
Søndag 8:45-11:00

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google